مزایا و قابلیت های فتوکپی ریکو ۲۰۷۵
نوشته شده توسط : جعفری

مزایا و قابلیت های فتوکپی ریکو ۲۰۷۵

با استفاده از این دستگاه فتوکپی  قادر خواهید بود اسناد خود را با کیفیت و وضوح مناسبی چاپ نمایید. به گو‌نه ایی که اسناد چاپ شده توسط این دستگاه فتوکپی از وضوح و کیفیت 600 DPI بهره می‌برند. با این دستگاه هیچگونه محدودیتی در سایز کاغذ نخواهید داشت. می توانید از کاغذهای با سایز B4 و A3 تا A6 استفاده کنید.

سرعت کلی دستگاه ۷۰ برگ در هر دقیقه بوده که سرعت بالایی جهت چاپ اسناد به حساب می آید. یکی از مزیت‌های مهم این دستگاه فتوکپی این است که با استفاده از کابل USB   به کامپیوتر متصل می‌شود. از اینرو کاربر با خیالی آسوده قادر است اطلاعات موجود خود را به دستگاه کپی انتقال دهد. دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ از قابلیت برنامه‌ریزی نیز برخوردار می‌باشد. بنابراین با استفاده از این مزیت قادر خواهید بود با برنامه‌ریزی دستگاه به کارهای دیگر خود بپردازید‌. این مدل دستگاه به دلیل اینکه از استپ موتور به جای دنده استفاده می کند در حین کار بسیار بی صدا می باشد.

این مدل دستگاه کپی دارای قابلیت چاپ دو طرفه خودکار می باشد. این مزیت به نوعی مانع از اتلاف وقت کاربر خواهد شد. یکی از  ویژگی های پرطرفدار هر دستگاه کپی قابلیت برنامه ریزی آن می باشد. قابلیت برنامه ریزی دستگاه فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ این امکان را برای کاربر فراهم کرده است تا بتواند برای ساعت ها عملکرد دستگاه را تعیین کند و به صورت اتوماتیک آن را به عهده خود دستگاه بگذارد.

همچنین سیستم عامل این مدل دستگاه کپی ویندوز می باشد. این مدل دستگاه برای کارهای انبوه مناسب می باشد به طوری که دستگاه قادر است ۱۵۸ گرم برگه را درون خود قرار دهد.

قیمت یه مدل دستگاه فتوکپی به عوامل و فاکتورهای مختلفی مانند قابلیت زوم، قابلیت اسکنر، اتصال به شبکه، حافظه دستگاه، سرعت و کیفیت چاپ و ظرفیت سینی کاغذ بستگی دارد. از اینرو با توجه به ویژگی ها و کارایی که این مدل دستگاه  دارد از یک قیمت مناسبی برخوردار است. در حالت کلی  نمی توان قیمت فتوکپی ریکو ۲۰۷۵ را به طور مشخص تعیین نمود...ادامه مطلب در کپی ایران... جهت مشاوره09148659399





:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: